Kolem Mnichova Hradiště

23.06.2021 10:16

Kolem Mnichova Hradiště 21. 8 . –22 . 8. 2021.

Jedná se o akci pořádanou MS Unie železničních zaměstnanců a zaměstnavatele (ubytování, stravování a doprava vlakem, příp. 50 % vstupného je hrazeno dle zásad FKSP GŘ 2021 – spoluúčast účastníka 20 %, cca 200 Kč/os.).

Půjde o túru, s několika mírnými kopečky. Sezóna je v rozběhu a my se vydáme vstříc nevšedním zážitkům z jízdy na kole, návštěvou přírodních krás a pamětihodností části Českého ráje.

Plán akce:

Sobota  21. 8. 2021

Odjezd R 1140 Arriva z Prahy hl.n.  v 7.22 hod, příjezd do Mnichova Hradiště v 8.57 hod. Následuje krátký přesun do ubytovacího zařízení do hotelu U hroznu (www.hoteluhroznu.cz).

Po ubytování vyrazíme na vlastní výlet. Vyjedeme Jiráskovou ulicí do města přes Masarykovo nám., kolem zámku (prohlídka) a dále po tr. 178 do obce Klášter Mn.Hradiště. Odbočíme vpravo na silnici 268 a po ní dojedeme do Dolní Krupé. Zde odbočíme vlevo na tr.3045 a krátce potom vpravo na neznačenou lesní Mariánskou cestu. Po ní dojedem až do Doks. Tam se porozhlédneme, naobědváme a odpočineme. Zpět pojedeme po E 10 Máchova cesta do obce Bezděz a odtud po tr. 3045 do Bělé pod Bezdězem. Odtud po. silnici (tr.0060) až k silnici 276 a po ní až k odbočce na Malý Řečkov. Odbočíme vlevo na silnici po níž vede „Zlatá stezka Českého ráje“. Po ní pojedeme až do Kláštera Mn.Hradiště a odtud po již projeté cestě do Mnichova Hradiště do hotelu.

Večeře a snídaně tamtéž.

Trasa je dlouhá cca 63-65 km. Po cestě zpět je možno použít vlak.

Neděle  22. 8. 2021

Po vydatné snídani vyjedeme opět jako v sobotu, ale před tratí odbočíme vpravo do Hrnčířské ulice na Zlatou stezku Čes. ráje. Poté podjedeme dálnici a potom mezi poli do Zásadky. Odtud vlevo mírně do kopce přes obec Mužský k restauraci Na vyhlídce. Odtud započne terénní jízda s možným vedením kola na Drábské světničky a potom do obce Příhrazy – dobrodružné. Odtud již po rovině podél kempu vpravo na tr.4009 přes Žehrov na oběd do restaurace penzionu Blanka v obci Skokovy.

Odtud zpět do Žehrova, kde odbočíme vlevo na silnici 279 a po ní až k odbočce vpravo na Srbsko. Před obcí odbočíme vlevo a po 400 m vpravo a dojedeme k rybníku v obci Nová Ves – kemp s restaurací. Odtud pokračujeme na Branžež a dále po tr.4009 do Zásadky. Odtud již stejnou cestou zpět k hotelu v Mn.Hradišti.

Po hygieně můžeme jet domů. Trasa měří cca 35 km.

Plánovaný odjezd z Mn.Hradiště  je R 1151 Arriva  v 14.58 hod., příjezd do Prahy v 16.32 hod.

Hlavní organizátor akce: Jiří Klíma, mail: Jiri.Klima@uzz.cd.cz, tel.: 606 796 079.

Upozorňujeme, že každý účastník se zúčastňuje jako jednotlivec na vlastní riziko, akce není kryta pojištěním.